~LOVES ST0RY~ ...... part 1
Isnin, 23 Januari 2012 | 0 comments
tidurku di kejutkan dengan bunyi lagu it Girl .. by Jason Derulo ...
"y0u c0uld be my it girl ,
baby y0u're the ssshhhhtttt girl ,
lovin you c0uld be a crime ,
crazy h0w we fit girl ,
this is it girl ,
give me 25 t0 life ,
i just wanna rocks all nikes long ,
and put y0u in the middle 0n the sp0tlike ,
y0u c0uld be my it girl ,
y0u're my biggest hit girl ,
let me play loud ,
let me play loud , " ....
sampai di situ saja , urhhh , bising nya bunyi hp niey , tentibew ak ngok text masok ... owwhhh :)
text from my sayang BABE ... " m0wnink beby , da mang0n ! mang0n ! colat subuh , mangon la beby , mangon tau ! " .... *sambil tersenyum .. perlahan2 ku bangun dan haty kecil ini berdoa ...
den ak membalas text sayang ak t0e .. " m0wnink , ea , ea , beby mang0n ni babe , -.0 .. hehe , beby andy tejap den colat , muuuaaaxxxxhhh ! "
.......
.. sedar ta sedar ae ni da masok tahun baru .... bila tahun baru , mesti ada azam kan ?? so azam ak tahun ni ak na jadi dak baek , tamo noty2 agy da , hee~
den ak na blaja betol8 da tanak maen8 agy , ak na idop bahagia nan family , bestie , and beloved ak (B.A.B.E) ....
0pppsssss ... lupe na introduce my self at kowang lak , mesty kowang tertanya2 sapew ak yg sweet , manja , noty niey en *oppsss prasaan lak :) , kAy la ak bgtau , nama ak Manja Ieqieysya ... ak lebih selesa owg memanggilku " qiesya " ak berumur 17 tahun , ak bersekolah di SEK.MEN.KOTA.PUTERA ...
ak mempunyai seorang B.E.S.T.I.E , nama dy Manis Danisa ... owg memanggil dy Nisa , tp ak lebyh selesa pngil dy 'BE' ....
|
.
|
.
|
( C.H.A.P.T.E.R 0NE )
Hari ni merupakan hari pertama ak ke sekolah , biasa la hari pertama ak akan ke sekolah dgn parents ak , dyowg yg akan hantar ak hari first nie , skunk sudah jam 7.00 a.m .. okea bila sampai jer at depan pintu pagar sekola , ak cium tgn , pp parents ak , ak kua dae kereta BMW tw0 series t0e en , ak egd en ak yg TERAWAL dtg , hehe , upew2 ak owg nom 85 yg dtg ke cekola , hixhixhix ... bkn maen agy en ak kap ak dtg kol 7.00 a.m , sbnarny ta pn , ak campai kol 7.17 a.m .. hahaa .. cm biasew at sekolah amai la an dak2 ni tegur ak , especially dak2 laki , biasa la "DAK H0T" haha ,, bajet jer en ak ni , tapew2 i cool , i cool ~ tapew la , permulaan sekola ak masih boleyh senyum sowg8 , amai8 .. . bila sampai seru ak akn nanez sowg2 , haha , tengah bejalan menuju ke kantin tiba2 suara halus dtg menegurku ... errrr .... s0me0ne dtg at tlinga ak den ckp ... " mownink beby , mishh u " .. den s0meone t0 ....
*aer mata ak tentibew jatoh , dan haty kecilku berkata , "imisshhyoubadly :'("omg rindunya ak kat dy niey , da lamew ta jmpew , da lamew ta berangan2 bersama , da lamew ta kuar bersama , da lamew ta snap pic shamew2 , da terlalu lama minah nieyh menghilangkan diri , hahahaha .... dy la HER0IN lam id0p ak , Manis Danisa ... my pretty beby seyh J J ... miss you lah beby ,,, den ktaowg bepelukan ...
amai yg tgk ktaowg bepelukan mcm SWEETC0UPLE , haha , tapi d sini ak jelaskan , we're bestfriends only , ak sayang dy mcm ak sayang BABE ak , tapi yg membezakan BABE toe laki dy pompuan and yg na tawen nan ak t0e BABE bkn cy NISA 0ukea ?? hehehe ... perbualan ak dgn cy Nisa ....
me (ieqiesya) :: be mishh u :')
be (nisa) :: miss you more beby .. dah2 tamo nanez2 agy , now i'm back :)
me (ieqiesya) :: ko la tgl ak lelamew :') .. btw jom kta borak2 at kantin , y0kk be :)
be (nisa) :: :) 0ukea beby ... :)
*selesai membeli mkanan kami duduk d bangku dimana kami selalu lepak :)
be (nisa) :: be , cm ner nan Ieqiey ?? evrytink oukea ??
me (ieqiesya) :: :) evrytink oukea syg , heppy sesanad :) ... nak tawen nan dy .. hoho ...
be (nisa) :: :) g0od pretty , hargai permata itu :)
me (ieqiesya) :: hahhh ?? permata ? ee dy to manusia la bkn permata ... hohoho
be (nisa) :: haha ,, lamoew da tg0k tnj0p bodo , ae ni tnjop , haha , hom la mek !
me (ieqiesya) :: hehe .. be ...
be (nisa) :: ea ..
me (ieqiesya) :: abg cm ner ?? 0ukea ? dyer ceat ta ??
be (nisa) :: abg u be ?? oukea , ceat , makin sepet . .
*gelak besar , hohoho
me (ieqiesya) :: be tam0 tnj0p b0d0ew tuwh , haha ....
PERHATIAN KEPADA SEMUA PELAJAR SILA BERKUMPUL DI DEWAN TERBUKA DGN SEGERA :) .. SEKIAN TERIMA KASIH ...
be (nisa) :: jom be , t kang ad ank itik dtg halau kita ,,, haha
*kami pergi sambil tersenyum ...
setelah selesai majlis di dewan kami terpaksa masuk ke kelas untuk sesi pembelajaran , sekolah ak peraturannya sanad tegas terutama sekali bila masuk jer pengetua baru , hurmmm .. diss year ak da na exam S.P.M ... Sijil Pelajaran Malaysia , n0t Sijil Perkahwinan Malaysia , n0t Sijil Pengulangan Malaysia 0ukea ?? .... HAHAHA
mcm biasew , ak balik dari sekolah dijemput oleh parents ak , naek jer kereta ak salam dgn dy0wg dan tanpa berlengah masa , kereta yg dipandu oleh ayah berlalu pergi ,, dalam kereta ma sempat bertanya " s0 mcm mna t0day ? evrytink oukea ? ak just jawab " ya , evrytink oukea " ... den ak diam , terlalu letyh :( ...



