~LOVES ST0RY~ ...... part 2
Rabu, 25 Januari 2012 | 0 comments
..... 2 WEEKS latter .....
m0m :: qiesya bangun !!! , hei qiesya bangun da janan nak membuta , bangun s0lat subuh !
me (ieqiesya) :: ea , ea ma -.-
m0m :: dah bangun s0lat , m0m da na pegy kejer ni , nanti tlg jemur baju taw .. muuuaaaaxxxx !
me (ieqiesya) :: 0ukAy - 0ukAy ... urrgghhhhhhhh !!!! nantok -.o ...
selepas dikejutkan oleh m0m ak cepat2 bAngun , basuh muka , g0sok gg dan mengambil wuduk , lalu ak terus solat subuh ... selesai solat ak pergy kemeja untk breakfast , like usual ak makn roty dan aer , selepas itu ak ke bilik untuk tidur kembali .. hehehe ......
1 h0UR Latter ....
tentibew ak dikejutkan dgn lagu IF I DIE Y0UNG , lagu niey only bestie ak jer yg sesuai , cbb dy minat lagu niey .... ini lagu akan bebunyi bla dy text ak ....
If I die young, bury me in satin
Lay me down on a, bed of roses
Sink me in the river, at dawn
Send me away with the words of a love song
Uh oh, uh oh
Lord make me a rainbow, I'll shine down on my mother
She'll know I'm safe with you when she stands under my colors, oh well
Life ain't always what you think it ought to be, no
Ain't even grey, but she buries her baby
The sharp knife of a short life, well
I've had just enough time
If I die young, bury me in satin
Lay me down on a bed of roses
Lay me down on a, bed of roses
Sink me in the river, at dawn
Send me away with the words of a love song
Uh oh, uh oh
Lord make me a rainbow, I'll shine down on my mother
She'll know I'm safe with you when she stands under my colors, oh well
Life ain't always what you think it ought to be, no
Ain't even grey, but she buries her baby
The sharp knife of a short life, well
I've had just enough time
If I die young, bury me in satin
Lay me down on a bed of roses
" be mangon2 ... rindu .. hehe "
dy ni emang slalu kacau ak titoew , den ak mangon ... lalu ak pergi bermandi manda di kolam di hadapan bilik aku dgn muka yg tdk seberapa ... hehehe ....


